Amuzament


Am încercat să selectez cele mai bune bancuri;


Tu ai zambit astăzi? 


A se citi de jos în sus! 

Banc - 22

Chelneer! te rog să iei puiul ăsta și să îl coci mai bine că îmi mănâncă toată salata!


Banc - 21


Doi prieteni se intalnesc dimineata la cafea, dintre care unul cu un ochi vanat.
-Ce-ai patit la ochi? 
-M-a lovit nevasta! 
-De ce? 
-I-am zis TU. 
-Doamne iarta-ma, dar care este relatia la voi in familie de te-a lovit pentru asta? 
-Stai sa vezi... Aseara, cand mancam, mi-a zis: "Stii draga, noi nu am mai facut sex de trei luni!", iar eu i-am raspuns: "Poate TU!"


Banc - 20

La spital, radiologul îi spune pacientului:
- Am două vești, una bună și una proastă. Pe care vi-o zic înainte?
- Pe cea rea.
- Păi, aveți o tumoare imensa pe plămâni!
- Și, care e cea bună?
- Se poate rezolva în Photoshop! 


Banc - 19

Un bătrânel se uita la scula lui și zice:
- Bine mă nesimțitule ne nastem impreuna si murim pe rand?


Banc - 18

Un tată îngrijorat își așteaptă fiul acasă. Într-un târziu sosește, și este luat la întrebări:
- Unde ai stat până la ora aceasta?
- Tata, azi mi-am pierdut virginitatea.
- Extraordinar! Așează-te să bem un pahar pentru acest eveniment!
- Putem să bem, dar nu pot să mă așez!


Banc - 17

Neamțul se trezește dimineața, trântește 4 ouă în tigaie și pleacă la muncă.
Francezul se trezește dimineața, trântește 3 oua în tigaie și pleacă la muncă.
Românul se trezește dimineața, trântește 2 ouă pe bicicletă și pleacă la muncă.


Banc - 16

Î: Care este diferența dintre o găină?
R: Are picioarele paralele, mai ales stângul.


Banc - 15

Bulă și cu Ștrul merg la furat de găini. Merg 1,2, 3 și a 4-a zi proprietarul, văzând că-i lipsesc găini se gândește să le vină de hac și se bagă cu un par în coteț. Bula și cu Ștrul ce ajung și se sfătuiesc care să intre primul; intra Bulă și - zbeng - una în gură! iese afara și zice: intra tu că pe mine mă bufnește râsul. 

Banc - 14

Bunica intra la măcelărie cu nepoțelul pe brațe.
- Vă rog, nu-mi cântăriți copilașul? - îl întreabă pe măcelar ... Știți,
acasă nu avem cântar.
- Dați-l aici, îl duc în spate. În câteva minute se întoarce: 
- 2 kile dezosat.

Banc - 13

Într-o catastrofă nefericită mor 100.000 de români. 
Europa sare imediat cu ajutoare umanitare: 
- Franța - 100 tone de haine 
- Anglia - 1 milion de lire sterline 
- Germania - 1.000 tone de medicamente 
- Austria - 10 tone de alimente 
- Italia & Spania - câte 50.000 de români .

Banc -12

Jocul de poker s-a întins până dimineața.
- Terminați odata jocurile acestea în casa noastră!
strigă soția.
- Scumpo, o liniștește soțul,..... care casă !?!


Banc - 11

Un om disperat se adresează unui alt om de pe stradă:
- Nu vă supărați! Spuneți-mi vă rog unde este fabrica de pâine.
- Nu mă supăr. Este lângă fabrica de confecții . 
- Și vă mai rog să-mi spuneți unde este fabrica de confecții .
- Lângă fabrica de paine . 
Omul nostru nervos întreabă: 
- Bine mă , da fabrica de pâine și cea de confecții unde le pot găsi ? 
Celălalt foarte calm:
- Una lângă alta !


Banc - 10

Un domn și o doamna se întâlnesc pe plaja la nudiști:
Domnul: mă bucur mult că v-am întâlnit!
Doamna: VĂD !!!


Banc - 9 

La o partidă de vânătoare, un bărbat elegant din Cluj împuşcă o raţă. Pasărea cade însă în ograda unui fermier, care susţine că vânatul îi aparţine.
– E pasărea mea, insistă orăşeanul.
Fermierul sugerează să fie tranşată disputa în stil vechi, cu un "şut neaoş": 
– Eu îţi trag un şut cât pot de tare în boaşe, apoi tu faci la fel cu mine. Cine urlă mai puţin ia pasărea. Bărbatul e de acord. Fermierul îi trage un şut straşnic în părţile sensibile. Când îşi revine, oraşeanul şopteşte cu greu:
– Bine. Acum e rândul meu.
– Lasă, zise ţăranul, poţi să păstrezi raţa!


Banc - 8 

O tânără stătea pe o bancă în parc, când un individ ce părea boschetar se așază lângă ea și o întreabă:
– Domnișoară, vreți să vă culcați cu mine?! 
– Nu! 
– Atunci, vă rog să plecați din patul meu!



Banc - 7 

- un super banc despre olteni
- De ce își iau oltenii două pietre când merg la culcare? 
- Cu una sting becul, iar cu cealaltă verifică dacă au închis fereastra.

Banc - 6

- Cum oftici două muște?
- Le închizi într-un borcan, și mănânci că**t în fața lor! 

Banc - 5

Un accident în construcții, singurul martor un copil de 10 ani. Vine polițistul și îl întreabă:
-Măi copile ,tu ști cum s-a întâmplat accidentul, ai văzut ceva?
-Păi l-a înjurat pe Dumnezeu și Dumnezeu l-a pedepsit, spune copilul 
-Cum așa? Ce a zis? întreabă iar polițistul.
-A zis f**u-ți Dumnezeii mă-tii de copil! NU MAI MIȘCA SCHELAA!

Banc - 4

Un oltean şi un ardelean erau într-un tren.
Olteanul: M-a făcut muica oltean, măăă!
Ardeleanul: No, acum, iart-o !

Banc - 3

O doamnă distinsă intra într-un butic elegant de pălării.
- Cu ce vă putem servi ?
- Mi-aş dori o pălărie mare, cu ceva romantic, poate cu o tentă bleu sau verde, poate cu flori sau cu fructe stilizate...
- Concret, la ce vă gândiţi?
- Concret, la o partidă de sex.. Dar, ar fi bună şi o pălărie frumoasă....


Banc - 2

Bulă sună la pompieri: 
- Alo, pompierii?
- Da ! Care este problema?
- Îmi arde de joacă !


Banc - 1

Soțul către soție:
- Ce idioată ești!
- Bineînțeles că sunt idioată. Dacă eram căsătorită cu un preot, eram preoteasă!
@Pascu Adrian

7 comentarii:

Unknown on octombrie 25, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Foarte tari bancurile! Si te-am trecut si eu la Parteneri. Bafta in continuare!

Flaviius on octombrie 26, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Mulțumesc Johnny! Cum am scris și pe pagina ta, să ne vedem la 100 mii de vizite! ;;)

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

n-am mai ras de mult cu asa pofta. mersi!

Flaviius on octombrie 29, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Cu mare plăcere Tina, te mai aștept în „colțul vesel” și nu numai!

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

O cartita mergea pe sub nisipul de pe o plaja. La un moment dat iese la suprafata shi vede putin mai departe o fata cu picioarele desfacute.
Cartitza:
"Ariciule ... ariciule ... te joci cu mine?"
Ariciul normal ca tace. Se mai apropie putzin shi iar:
"Ariciule ... ariciule ... te joci cu mine?"
Ariciul nimic. Se baga din nou pe sub nisip si iese intre picioarele gagicii. In momentul asta o izbeste un miros puternic.
Cartitza:
"Ariciule ...esti mort?"

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ariciule esti mort :))

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

da foarte bune bancuri

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com