De ce să nu fii superficial !?


   De ce să mă implic? de ce să dau din timpul meu pentru lucruri care nu îmi fac plăcere dar care se presupune ca ar fi bune? de ce să învăț mai mult dacă voi reuși oricum să iau nota maximă (păcălind  sau nu profesorul)? 
   
   În liceu și la facultate - am scăpat fără să fiu depistat de vreun profesor de superficialitate - însă la master unul dintre ei mi-a descoperit micul secret...atât de mult țineam la el, încât aproape că nici pentru mine nu aș fi recunoscut că mai tot timpul am fost lipsit de profunzime în ceea ce făceam. 

   Am realizat cam târziu despre acest defect, însă mă strădui cât pot să îl îndrept. În fiecare dintre noi, întotdeauna mai este loc de încă puțin  și, de obicei, ne place să dăm vina pe motivație - nu avem motivație dom'le! și gata! Se pare că asta este scuza noastră preferată...studiile arată ca entuziasmul unei motivații durează 2-3 zile - apoi reluăm starea noastră de dinainte, de ... superficialitate! Ieșirea din această dilemă este foarte simplă- nu avem nevoie de motivație - avem ceva cu adevărat puternic, ce ne este dat de la mama natură într-o anumita doza zilnică - aceasta se numește VOINȚĂ. Totul depinde acum de noi cum administrăm această doză - putem să o folosim pe ambiții prostești sau  putem să o punem în practică în cele mai frumoase moduri.

   Superficialitatea m-a făcut să fiu prezent doar fizic în multe dintre activitățile pe care le-am susținut; am făcut multe lucruri doar că trebuia să le fac și acum constat cu părere de rău că am trecut pe lângă ocazii mari pentru formarea mea personală și profesională, de a realiza ceva mai mult decât am reușit până în prezent.

   Acum, privind un ansamblu, realizez câte lucruri aș fi putut sa fac mai bine, însă nu cred că este prea sănătos să mă tot gândesc la trecut, ci mai degrabă să mă folosesc de ceea ce am in prezent - pentru a contribui la un viitor mai bun! ;)
   
   Ca o concluzie care poate fi ușor intuită - Dacă și tu ești superficial - încearcă să faci o schimbare pâna nu ajungi să tânjești după trecut! Dă-ti interesul în tot ceeea ce faci și nu ți va părea rău! 


   

   
@Pascu Adrian

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com