Voie buna


1. La o petrecere intre bărbaţi, toţi se veselesc, numai unul e trist. 
- Ioane, de ce eşti trist?
- Am aflat că soţia mea are SIDA…
… (o pauza lunga) …
- Am glumit, băieţi. Ce v-aţi îngălbenit aşa???



2. Blocaj pe DN1. Soferii incep sa se agite sa afle care e problema. Din fata la un moment dat se apropie un domn trecand de la masina la masina.
     - In fata sunt niste teroristi care l-au prins pe Emil Boc si cer 1 milion euro sa-l elibereze, altfel ii dau foc. Asa ca facem o cheta!
      - Si cat ati strans pana acum?
      -10 litri.


3. Bulă ajunge la școală, Alinuța îi arunca o hartie mototolită în cap strigând:
      - Head shot!
        El ia cartea și îi plesnește una peste față:
      - Facebook!
 O femeie trebuia să treacă noaptea prin cimitir, însa îi era frică. La un moment dat vede un tip care venea în întâmpinare și-l roagă s-o conducă. Merg împreună… omul spune bancuri… femeia râde… La un moment dat femeia spune:
       - Ce bărbat amuzant sunteți!
       - Ehei, să mă fi văzut când eram în viață!

4. Doi copii pe o plaja: 
- Auzi fetita !!!
- Da 
- Eu am d'asta (aratand spre putulica lui mandru) tu nu ai... "zambitor"
- La care ea senina "eeeee mie mi-a zis mama ca daca am dasta pot sa am d'alea cate vreau!

5. Doua femei jucau golf. In timpul jocului uneia dintre ele ii ramane mingea intr-o groapa cu nisip. Se pregateste femeia si loveste mingea cu toata forta, dar mingea ia o traictorie total gresita, indreptandu-se spre un grup de barbati. Apoi unul dintre barbati pune mainile intre picioare si cade la pamant. Femeia alearga sa vada ce s-a intamplat, ajunsa acolo il vede pe om care se zvarcolea pe jos cu mainile tot intre picioare. Femeia isi cere rapid scuze:
      - Vai ce rau imi pare, nu am vrut sa se intample asta, dar va pot ajuta. Sunt doctor fizioterapeut, lasati-ma sa va alin un pic durerea!
Barbatul nu apuca sa raspunda ca femeia ii desface pantalonii, baga mana si incepe sa maseze usor!
     - E mai bine? intreaba femeia.
     - Da, foarte bine! Dar degetul tot ma doare!
@Pascu Adrian

5 comentarii:

Cristi on noiembrie 01, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Sunt foarte tari! :))

Adrian on noiembrie 01, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ma bucur ca iti plac Cristi!

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

super tari...=))

Irina Binder on noiembrie 01, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

uneori ma intreb ce minti debiteaza asa ceva? cred ca sunt foarte haiosi si vad viata din alta perspectiva :)

Adrian on noiembrie 01, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Da - este posibil sa fie niste haiosi si plini de viata dar peste toate astea, cred eu, sunt si foarte inteligenti!

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com