Jocurile mecanice... (aparate)



   Jocurile de noroc reprezinta un alt viciu major al oamenilor, care spera sa se imbogateasca daca se poate fara prea mult efort. Este bine stiut faptul ca la jocurile de noroc este nevoie ca mai multi sa piarda, pentru ca numai cativa sa castige.


   Se spune ca oamenii isi pierd banii in functie de capacitatile lor intelectuale: cei mai inteligenti pierd la bursa, iar oamenii obisnuiti, isi pierd banii la loto. Ideea este ca la jocurile de noroc, oricum pierzi! Acum normal ca or mai fi si unii care au castigat cate ceva, dar intr-un numar prea mic. Din ce in ce mai multi tineri sunt ademeniti de jocurile de noroc; In micul oras in care locuiesc, un vizitator brasovean spunea prietenilor sai: "Daca nu ar fi aparatele in Nehoiu, am muri de plictiseala..." Cat de trist poti sa fii sa scoti asa ceva prin corzile vocale? Nehoiu este un oras mic, cu putine localuri, insa cu destule variante optime pentru ocuparea timpului liber intr-un mod constructiv, cum ar fi plimbari in diferite parti ale acestuia, cat mai ales in imprejurimi.

   De data asta vreau sa scot in evidenta oamenii de rand care isi pun sperantele in castigurile de la jocurile mecanice de aceea am invitat doi prieteni prinsi de flama castigurilor sa ne lamureasca ce si cum simt / gandesc cand baga la aparate:

1. De ce joci la aparate?
I: " Sa fac bani ;;)"
S: "Cu gandul sa castig mai multi bani..asta este singurul raspuns corect...altele nu exista, ca joc de distractie bla bla...joc sa multiplic banii;"
Anonim: "Imi trece prin vene, seara ma culc cu gandul ca maine merg si o sa castig!"

2. Esti constient ca ai sanse mult mai mari sa pierzi decat sa castigi?
I:  "Da dar cand sunt in fata aparatelor nu ma gandesc la asta."
S:  "Da, dar dupa ce bagi mai multi bani nu mai conteaza...te gandesti sa iti recuperezi banii;"

3. Se intampla sa castigi, apoi sa ramai in continuare in sala cu jocuri si sa ii bagi inapoi?
I:  "De cele mai multe ori, cand castigurile nu's asa mari!"
S:  "Da, de cele mai multe ori;"

4. Crezi ca esti pe plus? adica ai castigat mai mult decat ai pierdut?
I:  "Nu am tinut niciodata cont la asta...dar nu cred ca's pe plus...2012 o sa fie un an bun...in care o sa trec pe plus :))."
S:  "Nu..sunt pe foarte minus!"

5. Deci esti constient ca iti pierzi banii si totusi, nu te poti abtine?
I:  "Nu plec niciodata de la premisa ca o sa pierd bani...ma gandesc doar la castig...si deasta joc in continuare;"
S:  "Sunt constient ca pierd bani, dar totusi sunt si constient ca ..sunt cateva sanse si sa castig..de aceea tot bag."

6. Ce simti cand castigi? dar cand pierzi?
I:  "Cand castig si castigul e unul care ma multumeste....ma simt foarte bine si parca as mai juca oleaca...cand castig dar castig banii care i'am bagat nu ma pot oprii in stadiul ala...iar cand pierd imi zic ca nu mai joc niciodata."
S:  "Dupa ce castig..vreau sa castig mai mult..iar cand pierd...vreau sa bag bani in continuare..ca sa castig ."

7. Crezi ca unii nu prea stiu sa joace, sau este vreo tehnica castigatoare?
I:  "Mi se pare normal sa cunosti aparatul la care joci...dar asta influenteaza prea putin castigul cred eu...iti pot da un exemplu cand a influentat...cand un baiat care juca trebuia sa deschida un garaj ptr a'i da jackpot'ul si avea o cheie bonus...dar nu a stiut sa o folosesca...si a pierdut jackpot'ul....dar si cand acest factor nu a influentat deloc castigul cand un muncitor a venit la loto si a bagat 5lei si i'a dat aparatul de a castigat vreo 300 ron..."
S:  "Unii stiu sa piarda..asta e tehnica.. ca aparatele alea sunt facute sa bagi bani in ele.. nu exista tehnici decat in Karate Kid;"

8. Ce recomanzi celorlalti jucatori, carora nu le-a intrat inca in sange? 
I:   "Le recomand sa stea linistiti..suntem deja prea  multi :))."
S:  "Sa stie ca pe castig nu vor iesi niciodata...daca pierzi o sa vrei sa bagi in continuare ca sa castigi..iar  daca castigi oricum..o sa vrei sa castigi mai mult..si vei baga banii inapoi ..si asa  va deveni dependenta."

   Pentru ca raspunsurile sunt aproape identice de cele mai multe ori, am simtit ca trebuie sa precizez ca cei doi prieteni intervievati nu au stiut raspunsul celuilalt, si probabil o sa fie o surpriza si pentru ei cand vor citi.

   Cred ca toti puteam anticipa directia raspunsurilor la acest mic interviu. Sau poate ca sunt si jucatori care cred ca sunt pe plus la acest tip de jocuri... Voi ce exemple de jucatori aveti pe langa voi?
@Pascu Adrian

29 comentarii:

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Eu ii stiu pe colegii mei... dupa ore merg "la pacanele" si mereu spun ca smecheria e sa fie aparatul plin. Merg cu cate 5-10 lei si se intorc cu 30-50, dar mai si pierd... ba chiar si-au facut si motto, dupa melodia Alexandrei Stan: "Mili-milion, mili-milion, / Azi la pacanele-am castigat un milion!" :))
Mie nu-mi place chestia asta... cred ca deja au devenit dependenti si nu e prea frumos.

Nextfitnesslevel on decembrie 06, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Am o multime de prieteni care baga la aparate.Este totusi bine ca din "greselile" lor am invatat eu. Ii vad ca pierd mereu banii si nici nu am de gand sa bag.
Daca cei care le intretin nu ar avea castig, le-ar da.Asa zic eu.

C.L.M. on decembrie 06, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

:)) nasoala "boala" :))

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alt tip de viciu. un alt mod de-ati ingropa timpul. sau problemele..

Paul on decembrie 07, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Nu am jucat in viata mea la aparate,sloturi.
Alea sunt facute sa pierzi, nu sa castigi. Mai castigi o data la 30 incercari..

Adrian Pascu on decembrie 07, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Paul: si totusi multi sunt prinsi in mrejele "pacanelelor"!

Mimi on decembrie 07, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

În sfârşit am aflat de înseamnă păcăneleee. :))

Am un prieten care bagă bani în aparate şi am fost şi eu cu el odată... când am văzut că a băgat 50 de lei mi-au căzut ochii pe podea şi l-am întrebat „Tu eşti prost?:|” nici măcar nu l-a deranjat faptu` că l-am făcut prost. :))
Mi se pare o metodă idioată să căstigi banii astfel. Ok, ai noroc o dată, de două, de trei dar a patra bag mâna în foc că pleci cu coada intre picioarele.
„Păcănele” la dracu!

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ce ciudat . Foarte multi au prieteni care joaca la aparate , prieteni sau cunostinte...Sunt convinsa de asemenea ca fiecare stiu macar o persoana care are probleme mari cu alcoolul
Sunt doua vicii majore si periculoase din punctul meu de vedere
Cunosc un tip, care tocmai a divortat a doua oara e game addicted , si-a pierdut (in afara de sotie) apartamentul si afacerea pe care o avea. Acum are datorii la camatari si un orgoliu la fel de curat ca un pres uitat in scara de bloc...

Adrian Pascu on decembrie 08, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Nu vreau sa ofensez pe nimeni dar eu cred ca trebuie sa fii cretin sa vezi ca pierzi persoana iubita, pierzi si afacerea, te indatorezi, ca sa ce? ca sa pierzi banii la diverse jocuri! imbecilitate! asta e cuvantul care sa descrie atitudinea celor care ajung in stadiul asta. Unii se scot cu vorba: "o viata am!" dar nu realizeaza ca tocmai pentru faptul ca au doar o viata trebuie sa aibe grija de ea! :)

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

De obicei jocurile de noroc si alcoolismul sunt linkate . Nu mai spun de partea cu datoriile........

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

am bagat foarte multi bani la aparate ji vreau sa mai bag cu gandul ca voi castiga...iar cand castig ii bag inapoi pentru ca vreau sa castig mai mult..ji mereu pierd ce trebuie sa fac,,, ca sa ma las de acest viciu...

Trebuie sa asculti on martie 07, 2012 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Banuiesc ca ai undeva in jur de 20 de ani ceea ce inseamna ca acest obicei rau si prost nu a apucat sa iti intre foarte tare in sange... si chiar daca te simti dependent incearca sa vezi cata putere se afla in vointa ta. Unii dau vina pe motivatie, insa motivatia dispare in 3 zile apoi ramane vointa. Demonstreaza-ti ca esti constient de ceea ce faci, nu doar sa spui (toti spun ca sunt constienti si de aparate si de fumat si de alcool).

Te astept cu un comentariu in care sa imi spui ca ai 3 luni de cand nu ai mai bagat 1 leu macar. :D

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Am un prieten care nu e dependent de aceste jocuri... A jucat de foarte putine ori... Odata a bagat 50 de lei si dupa 15 minute avea 2.500 de lei.... Insa a bagat 1000 de lei la loc... Dar totusi !! Castigul e foarte mare!

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nu va recomand sa bagati k eu cnd bagam si scoteam cate un milion vroiam sa fac 2 si tot asa si ajungeam sai pierd pe toti si parca tpt vroiam sa ma bag sa-i fac la loc stati linistiti

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ca sa castigi aparatul trebuie sa fie defect

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Sti ce mi-a spus un jucator impatimit?Daca ai un dusman,cea mai buna modalitate de a te razbuna pe el este sa-i pui 100€ in palma si sa-l duci la automate.

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Asta e o razbunare crunta! se formeaza un viciu poate mai daunator decat fumatul sau altele... acum mai difera si de la om la om. :d

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Si eu sunt un jucator,as vrea sa ma las de acest viciu dar nu pot,va spun sincer ca am pierdut o masina i nu ma pot opri,problema cea mai mare este ca eu si joc pe miza mare(miza de 5000)pt cunoscatori akolo ori pierzi intr-o noapte un apartament ori faci bani de doua apartamente.daca stiti careva vreo metoda sa scap de acest viciu va rog lasati un msj.pt cei care nu sau invatat inca cu aceste"pacanele"bata le norocu sa le bata:))ii sfatuiesc sa puna banut peste banut si sa le lase dracu de aparate ca nu aduc profit,doar te ingroapa in datorii respect voua cititorilor

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

da dar si cand te duci cu 5lei si faci 200lei cum e?? adevaraz nu mereu dar de multe ori din putini bani faci multi foarte repede partea nasoala e ca nu te poti opri si ii pierzi ..... trebuie sa sti sa te opresti...

Unknown on noiembrie 19, 2012 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Mdoah... Sincer, in primul rand nu cred ca ar fi un motiv de lauda s-au mandire tocmai deasta m-am hotarat sa las si eu un post... ENACHACHE Adrian Florin ma numesc si vreau sa va spun ca am muncit asta vara dar cu toata sinceritatea va spun ca nu am reusit sa imi i-au o pereche de ciorapi macar... din salariu .... toate bune si frumoase ... venea data de 15 ... eram in BAR ! , dimineata plecam la munca direct din BAR ! nici macar bani de tigari nu imi mai ramaneau .... fratilor va dau un sfat pe care eu chiar NU pot sa il aplic... :( Lasati-va de ele ... s-au pt cei care inca nu joaca... evitati intrarea in baruri cat mai mult posibil ! :-j o zi buna ... :(

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

CITITI CU ATENTIE VA ROG!!!
Aparatele sunt un fel de drog,mai ales la castiguri va creste nivelu de dopamina ca la legale, nu poti critica persoanele care baga pentru ca o sa iti dai seama atunci cand o sa bagi si tu!Eu ii consideram pe uni dintre prieteni mei niste prosti ca baga la masinute pentru ca nu are rost,asta pana intr-o zi cand am bagat si eu...cea mai mare prostie este sa castigi!!!Eu bagasem intr-o sap aprox 300 de lei,nu ma bagasm in bani stransi pentru masina nu am niciun venit sunt elev la liceu...cu 50 de lei am luat 1600 de roni asta acum 1 an,eu care ma apucasem de vreo 6 luni am luat 5 septari de 6 ori pe beturi mici 25,50,100 pentru ca asa e la inceput,prieteni mei care bagau de 3 ani cel mai mare castig al lor era 150-200 de lei,stransesem aprox 2500 de roni pe plus in vreo 2 sap jucam regulat 4-5 ore pe zi!!!a urmat o periaota de 6 luni in care de la ora 10 dimineata pana la 1 seara stateam in bar sa imi recuperez bani,am tot luat in cat am pierdut 8000 de roni bani stransi de mine primiti din diferite parti,nu mi-am luat o caciula de bani...am castigat 2500roni si am pierdut 8000roni din bani mei nu i-am pus pe cei castigati!!!EU CONSIDERAM NISTE FRAIERI JUCATORI LA APARATE TOT CA VOI PANA SA BAG PRIMI 50 DE LEI!CA SA POTI SA ITI DAI SEAMA TREBUIE SA FI JUCATOR EU SUNT CONSTIENT CA AM PIERDUT BANI!ACUMA NU MAI AM DE UNDE SA II IAU PENTRU CA NU SUNT SALARIAT...CAND N-AI BANI,VREI BANI,CAND AI BANI,VREI MAI MULTI.EU CONSIDER CA LA VARSTA MEA AM JUCAT LA APARATE CE NU AU JUCAT ALTI PUTEAM PLECA CU CEVA BANI(cand am avut 3000 de roni pe plus m-am gandit sa nu mai bag,dar m-am gandit cum ar fi cu dublu bani astia),DAR NU E ASA ORICE OM VREA DIN CE IN CE MAI MULTI BANI.Nu puteti castiga la aparate!GANDITIVI CA ALTI MUNCES O LUNA CAT BAGATI VOI INTR-O SEARA!SI ASTA NU MULT TIMP PANA RAMANETI FARA BANI,MAI ALES ELEVI CARE BAGA 10 LEI PROSTIA E SA CASTIGE.EU AM INTELES CA NU IMI MAI RECUPEREZ BANI DAR CUM MAI PRIND CATE 1 MIL MASINUTE SI PARIURI...SUNT CONSTIENT CA PIERD...Ajungi din dublajele de 6-7-8 mil chiar si 10 mil sa dai o carte sa te joci asa cu bani este cea mai mare prostie,TE TERMINA PSIHIC APARATELE.
Majoritatea ajuns sa se lase atunci cand nu mai au bani si e prea tarziu eu mi-am dat seama ca nu sunt bune cand aveam bani,dar degeaba...
Tot binele din lume si multa sanatate

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

E foarte greu sa stai numai in fata aparatuli. Mai ales knd ai pers apropiate si nu inceark s zik stai oprestete. Noi juktori haideti s aratam d ce suntem instare. S fim tari sa ne lasam.

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Fratilor

am ajuns in faza sa bag si ultimi 5 lei din buzunar dar de cand am auzit de 77777 am bmw 320 d
si vila la sinaia

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ai pe naiba BMW si vila,asculta`ma ca o sa bagi vila si BMW`ul,si ai sa faci datorii inca o data si o sa i bagi la aparate,nu exista niciun smen,treaba e sa te abtii si sa ai vointa,eu am jucat cat am fost elev dar acum sunt la facultate,mi am deschis un bar,am aparate si nu ma tenteaza absolut deloc,treaba alora care baga si gherlesc banii,asta i viata frate.Este doar una si merita traita dar nu sa te nenorocesti.. Spor celor care vor sa se lase !!!

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nu ai cum sa te lasi de asa ceva

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bun...daca ti a intrat in sange asa ceva e greu de crezut ca te mai poti lasa,sa v zic cum sunt eu....cel mai bine si cel mai fericit om din lume sunt cand intru in cazino,ma asez la aparat sau la ruleta(aceeasi senatie e la toti banuiesc),stiu ca nu castig da adrenalina aia imi palce,imi da stare aia de bine....daca mai cade bila si pe numaru tau favorit sau faci un dublaj esti beton ai asa o eliberare....nusth cum sa explic pe intelesu celor care nu joaca....distractia incepe cand te duci ushor usor,atunci incepe agitatia intri in panica,cand ai intrat cu 15 milioane sa zicem,dau un exemplu, te ai dus la vale mai ramai in 4 5 milioane in buzunar,e groasa...atunci nu mai faci chiar nimic,sti ca pierzi sigur da tot mai ai o speranta in tine sa faci banii inapoi macar(se intampla sa i si faci uneori da joci in continuare zici sa faci si pe plus si tot pirtzi pana la urma),nu ti mai pasa de nimic in momentu ala parca e dracu in spatele tau si te pune sa bagi,nu te mai intereseaza absolut nimic,e totu sau nimic....bun ai pierdut banii iesi de acolo incepi sa vorbesti singur sa injuri,cine m pus sa intru iar aici,te juri ca nu mai joci niciodata,daca erau si bani pt o factura ceva sau *imprumutati* din casa sau niste aur amanetat pana vine mama de la servici,fac la aparate bani si il pun la loc pana vine ea...atunci e crunt..incepi sa te rogi la dumnezeu:)))..da degeaba ca nu te mai scoate nimeni din rahatu in care ai intrat,disperat incepi sa suni prieteni nu te ajuta nimeni,pana la urma te ajungi acasa spui ce s intamplat..dupa care urmeaza un scandat de vro ora iar ai fost la aparate? nu esti sanatos? te duc la nebuni..nu vezi ca nu castigi la ce te duci>sa fie si 2 noaptea te stie tot blocu....in fine la cateva zile uiti si o iei de la capat....si tot asa...am fost la doctor am laut pastile de sedare cica,sa nu mi vina sa mai joc cica sa mi scada impulsurile alea degeaba...si sfaturile voastre nu ajuta cu nimic sau parerile voastre...da sfatu meu pentru cei care sau apucat de curand de aparate,ascultati aici bine lasati-va cat mai puteti de ele,si cei care nu joaca nici sa nu indrasneasca sa bage macar un leu nici sa nu bagati in seama asa ceva,sanatate numai bine

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ba fratilor e greu cu aparatele astea nici bani de paine nu mai aveam cai bagam la pacanele nu st cum sa fac sa ma las de ele nui zi sa nu ma gandesc la ele
si vb unuia dintre voi cu bani putini faci si vrei mai mult pana te duci in cap si iti vine sa te sinucizi boala grea cea mai buna solutie ar fi sa le scoata astia si iti spun eu ca nu ar mai merge nimeni ca nu ar avea unde respect cele bune tuturor si lasativa de ele ca o sa incerc si eu

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Am avut si eu "norocu" sa intru odata si sa joc si am castigat vreo 800 de lei. In total intr-o luna dupa acea i-am bagat si pe aia 800 si inca 2000 de la mine din buzunar.

Culmea este ca tot timpu mergeam sa castigat cea ce am pierdut, si va spun sincer ca in proportie de 80 la suta, chiar castigam. De ex mergeam cu 200, castigam vreo 500 da nu ma puteam opri. Tot bagam pana nu ramanea nimic in pormoneu.

Acuma nu e o suma colosala comparativ cu altii, si nu e sfarsitul lumii, dar am inteles ca banii aia sunt dusi, iar daca intru chiar de castig si ma opresc. Mirajul castigului ma duce a doua zi iar la aparate si pierd ca nu ma pot opri din moment ce am bagat in aparat.

Astfel de cate ori ma gandesc, Hai frate sa intru sa ma joc, ma uit in pormoneu, si-mi zic, daca intru, banii aia s-au dus. Mai bine cumpar decva de ei.

Si uite asa de 2 ani, evit sa intru in localui unde se gasesc aparate, sau daca se nimereste sa fie un aparat, ori plec, ori ma pun la o masa de unde nu vad aparatele.

+Nu beu mai mult de 3 beri in localu acela, si de atuncea am doar "castigat" bani muncind, si am mai multi decat jucand.

Nu va doresc altceva, decat sa reusiti sa aveti vointa sa va lasati de aparate, va spun sincer ca in acea luna in care am jucat, am vazut multi sa castige, si mi-era cumva ciuda. Dar am realizat ca "castigul" era ceva doar fictiv, banii aceia deja erau dusi.


Dar joc la loto, de fiecare data iau un bilet cu o varianta simpla, 5 lei. evident ca nu castig nimic, dar nici nu pierd o suma mare. 30-40 de lei pe luna, comparativ cu 2000 e un fleac. Si vorbesc de 2000 dusi de la mine acasa, in total au fost cel putin 4000-5000 ce i-am bagat. Ce castigam bagam la loc.


Trebuie sa intelegeti ca la aparatele acelea, nu se poate castiga, daca jucati des si pe termen lung iesiti in pierdere, si o pierdere foarte mare.

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Salut.Joc de la16 ani am pierdut tot ce se putea prieteni,familie.rude.Mentionez ca acum am 22ani.Fratiilor tre sa ne lasam aparatele astea ne baga in pamant cu zile!!!

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com