Ce vor femeile?


Chiar, ce vor femeile? Nu e doar intrebarea ta. Aceasta e intrebarea care macina pamantenii probabil inca de la facerea lumii. Indiferent daca esti femeie sau barbat, cu siguranta ai avut la un moment dat senzatia ca ele au ceva, acel ceva ce depaseste cu mult ratiunea si logica umana a unui barbat ... Probabil ca sunt momente in care nici ele nu inteleg exact ce se intampla. Am spus "probabil", pentru ca stiu mai multe exemple in care ele au fost sincere si au recunoscut asta.

In incercarea de a afla raspunsul la vesnica intrebare - Ce vor femeile? - am postat-o si pe pagina de facebook Trebuie sa asculti. Raspunsurile au variat. In timp ce unele au fost serioase si cuprinzatoare, altele s-au vrut amuzante. Asa cum ma asteptam, majoritatea raspunsurilor au venit din partea sexului frumos. Am ales cateva exemple pentru a elucida definitiv misterul: 

 "Ce vor femeile? Habar nu am ce vor ele. Eu (pentru ca sunt din aceeasi tabara) vreau sa nu ma schimb. Vreau ca iubirea sa ma lase sa vad lucrurile asa cum sunt. Vreau ca marea indragosteala sa nu-mi suceasca imaginatia pentru a-mi scoate monstri la lumina. Chiar nu am nevoie de ei. Stau bine in sertar. Vreau sa pot spune te iubesc atunci cand simt, sa fiu imbratisata atunci cand am nevoie, sa nu fiu nevoita sa port niciun fel de masca. Vreau sa zambesc mereu… Restul e alta poveste."

" Sa stii ca uneori nici femeile nu stiu ce vor, acum vorbesc despre mine.. Uneori sunt atat de "buimaca" incat nici nu stiu ce-mi doresc. Dar, asa in mare pot spune ce vreau eu. In primul rand vreau sa traiesc pe un nor de iubire, care se mai si scutura din cand in cand, pentru ca stii, prea multa iubire ne plictiseste. Adica sa ni se acorde atentie multa, dar nici prea multa (de-aia spun ca suntem nehotarate/ schimbatoare). Eu am inceput cu iubirea, deoarece pe mine iubirea ma implineste..
Vreau sa am o familie si imi doresc ca in viitor sa fiu mama, sa imi pregatesc copiii de scoala, de culcare, sa traiesc si sa fiu mandra de ei cat mai mult posibil. Imi doresc sa fiu independenta, sa am o slujba care sa ma faca fericita, sa calatoresc."

"Toti suntem in aceeasi balanta dar in 2 talere. Ce vor unii, vor si ceilalti. Toti cautam respect, intelegere, comunicare, iubire...sa oferim si sa primim dar nu pentru ca viata ar fi un troc: imi dai pentru ca iti dau. Totul trebuie sa aibe un balans si in acelasi timp un echilibru."

Atat femeile cat si barbatii se afla in barci asemanatoare dar cu siguranta cu niste mari diferente. Avem puncte forte diferite, femeile axandu-se pe sentimente iar barbatii mai mult pe partea logica. Acestea fiind cele mai complete raspunsuri, se poate observa cu usurinta un punct comun. Da! despre iubire si intelegere vorbesc. Femeile vor iubire si intelegere. Intelegere sau sa fie intelese oare?

Un alt raspuns vine din partea unui barbat care spune ca femeile isi doresc "ceva de vreo 8cm!". Nuu, nu e prea mic. Nu te mai gandi la prostii! Este vorba despre "ceva de plastic si cu un cip galben"...
Alte doua femei se intreaba "ce vor barbatii?" Sa fim seriosi, raspunsul la aceasta intrebare este unul destul de simplu si concis. Daca nu ma crezi, intreaba primul barbat care-ti iese-n cale. ;)

Intrebarea mea pentru tine, este... ai ghicit! Ce crezi tu ca vor femeile?

O duminica frumoasa in continuare!
Adi.
@Pascu Adrian

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com