Conflictul dintre Badea si Oreste


Nu scriu foarte des despre ceea ce se intampla in spatele micilor ecrane. De data aceasta, pentru ca, atat Oreste Teodorescu cat si Mircea Badea mi-au fost dragi inca de cand eram mic, am simtit ca ar trebui sa imi scriu si eu parerea...
   
Cat de rau imi pare sa aflu ca cei doi realizatori TV, Badea si Oreste au ajuns sa se certe. Motivul pentru care s-a iscat aceasta cearta a fost nepotrivirea ideilor sustinute de catre cei doi. Mircea Badea este de acord cu exploatarea aurului de la Rosia Montana, la fel si cu eutanasierea cainilor, in timp ce Oreste Teodorescu este impotriva celor doua.

Ultimul mesaj al lui Oreste postat pe facebook a fost postat acum aproximativ o  jumatate de ora in urma in care scria : "Oreste Teodorescu
Vazand si citind peroratiile furibunde ale prietenului meu, m-am gandit cu toata onestitatea, ca pe un om nebun il poti ajuta cu tratament sau rugaciune. Bani de tratament nu am sa-i dau, are el suficienti, dar aroganta si vidul interior il vor obliga sa se creada singurul normal...Va rog si pe voi, nu-i raspundeti la agresiune si marlanie cu aceleasi reactii de la bust in jos. Regret ca cel care promova adevaruri consistente a ajuns sa se exprime mai putin elevat decat Romeo Fantastic! Prietene, ai fost fantastic, acum esti doar fanatic! In ciuda tuturor slovelor tale marlanesti si profund neadevarate, in special in ciuda tuturor celor care spun ca esti pierdut definitiv, eu cred in tine, si in capacitatea ta de a te reintoarce la normalitate si bun simt!"

In ceea ce ma priveste, in acest moment sunt de acord cu Oreste: sunt impotriva eutanasierii cainilor maidanezilor cat si a exploatarii cu cianuri de la Rosia Montana. 

Sper ca cei doi sa revina la ganduri mai bune. In ceea ce-l priveste pe Oreste, stiu ca ar putea sa isi calce pe suflet si sa ierte, nu este o persoana mandra; sper ca si Mircea Badea sa faca acelasi lucru...

UPDATE: Ultima postare facuta de Oreste este:
""E penibil sa te lupti cu cineva sortit mereu sa piarda!" (Seneca) Din compasiune eu renunt! Ceea ce am avut a spune, am zis! Vreau sa raman, totusi cu o amintire placuta!" adaugand de asemenea poza de alaturi.
@Pascu Adrian

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com