Multumesc


Unii oameni traiesc in 20 de ani mai mult decat altii in 80.
Nu timpul conteaza, ci persoana!
   Fuse fuse si se duse... inca o zi ce a marcat un nou inceput. Azi am intrat in al doilea sfert de secol din viata mea. Nu stiu daca ar trebui sa ma ingrijoreze faptul ca eu de cand am implinit 18 ma simt la fel la fiecare aniversare... poate doar numarul asta care se tot schimba de la an la an - si ma lasa in urma uneori - ma cam supara. Am fost incurajat sa ma concentrez mai mult pe ceea ce simt si mai putin pe numere, ceea ce am sa si fac. Defapt, cred ca nici nu ar trebui sa mai numaram zile, luni sau ani, ne-am descurca si fara ele. 

   Mi-au facut ziua mai frumoasa toti cei care si-au amintit de mine si mi-au lasat un mesaj pe telefon sau online. Am fost placut surprins sa primesc mesaje de la amicii mei de pretutindeni... unul dintre mesaje venea din partea unui polonez si suna asa: 
"Hello friend! I wish you everything good for you, everything what you wish :) and spending rest of time in New Zealand :) Happy birthday!". Oare mai e cineva care nu stie ca in Noua Zeelanda mi-as dori sa ajung? Cred ca nu, daca nu stiai, ai aflat acum.

   Am sa mai dau in continuare din casa cateva urari care mi-au placut in mod special:
  • "La mulți ani! Îți doresc ca toate visele tale să se adeverească, să devii cine vrei să fii, să ajungi oriunde îți propui, să fii sănătos, fericit și iubit!"  

Am avut parte de asemenea si de mesaje simpatice precum acesta ce vine din Grecia:
  • "Adriaaaannn happy birthdayyy :) :) :) :) ...miss u so much.....very kisses and take care ........ ^_^"

  • "La foarte putini ani fara mine:*:*:* si multi si sanatosi impreuna;)"

  • "LA MULTI ANI !!! Sa fii sanatos, frumos si la punga gros :-*..." Domn'e eu sunt si sanatos si frumos (si mai ales modest) dar inca mai astept partea cu grosimea pungii. 

  • "Wishing u a day soft as silk, white as milk, sweet as honey and full of money. May all ur dreams come true...HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!"

  • "Boldog születésnapot, Isten éltessen Testvér! La multi ani! ;)" mesaj de la fratele meu ungur (din Budapesta). ;)
  • "multi ani traiasca,multi ani traiasca, la multi aniiiiiiiiiiii !!!!!!!!" Am avut de asemea o persoana care mi-a cantat in scris! :)
  • "Happy birthdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! I wish you all best but most of all don't ever forget to smile! :)))"  o sa incerc sa nu uit! 
  • "Happy birthday cousin! =) I wish the best for u:) many hugs and kisses:* ^_^"

   Va las in compania bebeluselor si ne vedem la anul cu o alta lista de urari dragute! :)

@Pascu Adrian

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com