In drum spre casa...


   Nu, nu este vorba despre drumul ce urmeaza sa-l fac in curand catre casa... ci de drumul pe care l-am facut acum doi ani cand ma intorceam de undeva din vestul Europei cu masina unui prieten.

   Am avut un drum lin, fara niciun fel de incidente, cumparasem vignete in Austria si Ungaria si uite-ne ajunsi in minunata noastra tara. Atat de frumoasa ni s-a parut Romania, incat am uitat ca  Rovigneta nu era platita si uite asa am ajuns fraudulos pana in Arad, unde un echipaj de politie oprea cam 90% dintre trecatori. Si cum e mult mai usor sa faci parte din majoritate, am facut si noi! :) Acel echipaj de politie nu era interesat decat de rovinieta, nici macar nu ne-au intrebat macar de alte acte. Nu am sa va spun cum am rezolvat problema, pentru ca probabil nu va intereseaza! :D

   Ce invatatura am tras eu de aici? mai bine sa previi decat sa tratezi - pentru ca este mai ieftin, mai rapid, mai sigur si mai simplu!
@Pascu Adrian

3 comentarii:

SkillS on martie 12, 2012 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

asa e, iar aceste probleme in Romania se rezolva cu SPAGA :)) 100%

Paul on martie 13, 2012 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Sper ca nu ati primit amenda ?!

Trebuie sa asculti on martie 13, 2012 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Nu, nu am primit! :D

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com